reklama

Modlitba smutného človeka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prechádzam sa cestou, necestouA snažím sa zabudnúťNa spoločníka, nechceného kamarátaKráča tesne popri mneA jeho meno je "Moje smutné ja"Také smutné meno...Nauč ma, ako trpezlivým byťKeď dôjde ako nezvanýAby som v pokoji došiel s nímK miestu radostiNauč ma, ako rozumný byťKeď dá sa do rečiAby som nebral príliš vážne Jeho reči boľavéPrechádzam sa cestou, necestouA snažím sa nemyslieťNa spoločníka, nechceného kamarátaNejde mi to, PaneKrok, čo krok je stále pri mneJeho kroky sú smutné...Nauč ma vidieť kvet jednoduchý poľnýv jeho pravých farbáchNaúč ma počuť spev lesných vtákovCítiť jemný vánokTeraz pozri, "Moje smutné ja"!Nemusím mať hlavu dolePohľadom odierať zem drsnú, kamenistúNemusím ťa už počúvaťPretože ty sa zmeníš, ver mi!Nebudeš sa viac volať "Moje smutné ja", lež "Moja radosť"Nebudeš viac vravieť Ošúchané monológy a dlhé smutné frázyBudeš lepším kamarátomVďaka ti, Pane, za Elán a PovzbudenieZnova si mi ich poslalA znova som ich stretol v pravý časVďaka ti, Priateľ...

martin ACIDKO matejka

martin ACIDKO matejka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čistý nápaditý produkt z dielne Boha... Zoznam autorových rubrík:  Hala-balaPrózaPoéziaOsobnejšie

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu