reklama

Posledná cigareta

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nemyslím, že som poslednýA ani prvýFajcím poslednú cigaretuV dyme cítim clovecinuSnažím sa žit svoj tabakDúšok po dúškuNo decht mi korodujePlúca zvnútraKto som a kam idem?Daco vo mne vrieDusí ma, kašlemChcem pocut odpovedPredtým, než vydýchnemChcem poznat pravostMojich slov:Kto som a kam idem?C´est la vie?Preco?Chcel by som si zapálitDalŠiu cigaretuCistú, jasnú od tabakuBez rozožratých plúcA nejasných otázok.

martin ACIDKO matejka

martin ACIDKO matejka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čistý nápaditý produkt z dielne Boha... Zoznam autorových rubrík:  Hala-balaPrózaPoéziaOsobnejšie

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu