reklama

Ako si muž môže zdvihnúť sebavedomie

...alebo ako využiť mužskú jedinečnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

1/Počas cesty do roboty, tak asi okolo šiestej ráno, keď všetci sú ešte opojení spánkom, kričať na celú ulicu: "Som muž! Som muž!"2/Keď prechádzate okolo nádhernej ženy, nahlas si pomyslíte: "Aj tak som krajší..."3/Dôjsť na pohreb s puškou v ruke, zasalutovať a 3 krát vystreliť na počesť. Nakoniec odísť so slovami "Bol to človek odvahy. Som naňho hrdý!"4/Profesorovi v deň skúšky zaslať písomný odkaz "Oneskorím sa o hodinu. Nie som ešte dostatočne pripravený."5/Presviedčať predavača mäsa o svojej požiadavke (aj keď vám už niekoľkokrát vysvetlil, že bravčovú krkovičku momentálne nemajú) slovami: "Chcem svoje mäso! Ihneď mi ho dajte!"6/Pri vyberaní peňazí z bankomatu vykrikovať: "Vyhral som, vyhral som! Tento týždeň už tretíkrát!"7/Požiadať svojich spolupracovníkov, aby vás oslovovali vašou starou trampskou prezývkou "Tvrďas".8/Postaviť odpadkový kôš na pracovný stôl a prilepiť naňho štítok "prichádzajúca pošta".9/Všetky vety zakončovať prehlasením: "Presne ako hovorilo staré proroctvo."10/Pýtať sa ľudí akého sú pohlavia. Po ich odpovedi sa hystericky rozosmiať.

martin ACIDKO matejka

martin ACIDKO matejka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čistý nápaditý produkt z dielne Boha... Zoznam autorových rubrík:  Hala-balaPrózaPoéziaOsobnejšie

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu