reklama

Prečo?

Prečo som taký hlupák? No, povedz! Prečo? Môžem si za to sám, alebo je to čisto iba moje zdanie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Prečo som tej pani, čo vstupovala do električky s kočíkom, nemohol pomôcť? Prečo som sedel a silou mocou som sa snažil nepozrieť jej smerom? Zosilnil som si walkman aby nebolo počuť hlas tlačiaci sa mi z pľúc: "Počkajte, pomôžem vám."Prečo si musel pán v obchode zdvihnúť tašku zo zeme, keď som stál hneď vedľa neho? Prečo som si zreteľne popravil ruksak na pleciach, aby ľudia nadobudli dojem,že v ňom ešte niečo mám okrem 2 zošitov. Prečo nechcem vidieť, že som rozhádaný so svojím bratom? Prečo vo chvíli, ktorá sa priam dožaduje priznania svojej viny, zrazu zmĺknem a vytratím sa ako nezainteresovaný divák? Prečo sa zďaleka vyhýbam slovám "Prosím odpusť."? Prečo sa už len pri pomyslení na ne, cítim ako porazený? Prečo mi jazyk drevenie a sliny horknú, keď prechádzam okolo človeka, ktorému dlžím odpustenia?Prečo sa tak strašne, priam až hystericky bojím pocitu viny? Prečo je moja vina ťažšia ako druhých? Prečo si ju za žiadnych okolností nepripustím? Prečo sa tvárim, že problémy sa ma netýkajú? Prečo sklápam zrak pred neúspechom a bezradnosťou druhých? Prečo mi ochabnú svaly pri príležitosti prejaviť ľudskosť?Prečo empatiu nazývam "Mámveľavlastnýchproblémov."? A nakoniec mi ešte povedz, priateľu, prečo som ti nikdy nepovedal, ako si pre mňa dôležitý? Prečo som ti nikdy nedaroval tých pár stiahnutí svalov na tvári, čo sa nazýva úsmevom? Prečo som ti nepovedal, že ťa ozaj rád vidím? Prečo?Povedz mi to! Povedz mi to...áno! Ty-ten pán v klobúku, ty-pani predavačka, ty-môj brat ale aj ty, aj ty a ešte aj ty. Prečo? Odpovedzte mi...Chcem vedieť prečo...

martin ACIDKO matejka

martin ACIDKO matejka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

čistý nápaditý produkt z dielne Boha... Zoznam autorových rubrík:  Hala-balaPrózaPoéziaOsobnejšie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu